Zo kom je aan een VMCF-vergunning voor de oldtimercross van 2021

Zo kom je aan een VMCF-vergunning voor de oldtimercross van 2021
Decrease Font Size Increase Font Size Taille du texte Imprimer

Om dit jaar snel te vergeten blikken we vooruit naar 2021 dat zich alleszins beter aankondigt. De vaccins tegen het coronavirus gaan ervoor zorgen dat we volgend jaar met kleine stappen naar een normaal leven kunnen weerkeren. En daar hoort een motorcrossvergunning voor het BK Oldtimercross bij.

Heel wat oldtimerpiloten hadden hunnen vergunning reeds in orde gebracht toen in maart het virus uitbrak in ons land. Er werd geen enkele BOTC-wedstrijd gereden waardoor er beslist werd dat deze vergunningen ook in 2021 geldig zouden zijn. U kan dus eenvoudigweg uw vergunning overzetten naar 2021. De verzekeringsmaatschappij van de VMCF bevestigde ons dat de vergunning van 2020 wordt overgedragen naar 2021.

Omwille van de kosten gedragen voor verzekering en andere vaste kosten, dient een bijdrage van 50€ betaald te worden voor de geldigheid van de vergunning voor 2021. Ter verduidelijking: dit is een beslissing waar de BOTC-werkgroep geen invloed op heeft. Als je dus een oldtimercrossvergunning 2020 had, dan betaal je 50€ voor je vergunning in 2021. Gelieve een nieuwe vergunningsaanvraag (inclusief nieuw doktersattest) samen met een kopie van je federatiepasje 2020 op te sturen en de bijdrage van 50€ te storten. Het document om in te vullen kan je hier downloaden.

Had je in 2020 nog geen vergunning afgesloten bij de VMCF dan dien je een nieuwe aan te vragen door hetzelfde bovenstaand document in te vullen en 190€ te betalen.

De vergunningen dienen betaald te worden op rekeningnummer: BE58 6528 2304 4779 met vermelding van naam en categorie/nr. De ingevulde vergunningsaanvraag stuur je naar Martin Roels, P. Christiaansstraat 42, 9290 Berlare.

Uw reacties

More MX Vintage news

  • Het nieuwe boek over Dave Bickers heet “Unscrambled”

    Het nieuwe boek over Dave Bickers heet “Unscrambled”

    We schrijven begin 1960 als ene Dave Bickers in zijn uppie het kanaal oversteekt. Het oorspronkelijke plan was om dat in het kielzog van zijn leermeester; Brian Stonebridge (waarvan de …
  • VIDEO: De korte maar erg succesvolle geschiedenis van Husaberg

    VIDEO: De korte maar erg succesvolle geschiedenis van Husaberg

    Na de overname van het Zweedse merk Husqvarna door Cagiva in 1986 begonnen enkele oud-medewerkers onder leiding van fabrieksrijder Thomas Gustavsson en technicus Urban Larsson hun eigen enduromerk. Het merk Husaberg was geboren.  Al snel werden er …
  • BOTC: De tussenstand van het BK oldtimercross na Moresnet

    BOTC: De tussenstand van het BK oldtimercross na Moresnet

    Het Belgisch kampioenschap oldtimercross is drie wedstrijden ver. De optelsom is gemaakt na de wedstrijden in Gierle, Lummen en Moresnet. De volgende wedstrijd voor dit kampioenschap zal gereden worden op …
  • Un portrait de Eddy Seel

    Un portrait de Eddy Seel

    Eddy Seel, pilote belge d’enduro, de motocross et de supermotard, est né le 23 avril 1970 à Verviers. Eddy Seel a commencé le motocross en 1975 et a fait ses …
  • Crossen in de achtertuin van Liam Everts?

    Crossen in de achtertuin van Liam Everts?

    Wat als… KTM fabrieksrijder Liam Everts je uitnodigt in Lummen om samen te crossen in zijn achtertuin? Schrijf je nu in voor Red Bull Backyard Sessions en wie weet knal …